Fortsättning

Telefonen ville inte mer så får lägga ut helgen på datorn ;) Igår hann jag med väldigt mycket sömnad! Har massor med beställningar så känns skönt att ha "betat av" några. 
Blev en tröja i storlek 104 (första jag har sytt).
Ett par baggybyxor som en liten kämpe ska få i present. 
Några baggymössor blev det också :)
Så blev det några tröjor till. Den här i storlek 74 
Och den här i 104 :) Måste betsälla storlekslappar i större storlekar. 
Allra första hjälmmössan blev sydd också. Fodrad med grön fleece :)
Moa fick resterna av min frukost idag (underbar stil när hon äter). 
Jag har provsytt babyvantar och försöker göra lite småändringar för att bli nöjd med mönstret. 
Fick ta en paus för att ge lillfis kvällsmat. Hon fick smörgås med leverpastej och Moa stod beredd bredvid och smulorna hann nog inte ens nå golvet innan hon tog dom :P
Resultatet av att få äta själv blev ett bad. Nu har hon somnat (3 kvällar irad utan 2-3 timmars skrik och bråk) och förhoppningsvis sover hon hela natten så som hon har gjort de senaste 2 nätterna :)
Då passade jag på att sy klart resten av vantarna. Små ändringar på alla paren och jag är fortfarande inte heeelt nöjd! Får försöka igen imorn, orkar inte mer idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0