Paniksy!!

Nu innan jul så blir det paniksömnad! Har beställningar, julklappar och en massa som jag ska skicka till Norge. Har hunnit med lite smått och gott nu i helgen iaf. 
En klänning i storlek 80 som ska skickas till Norge. Var sådär så att jag funderade på att behålla den till Ylva ;)
 Klänning i storlek 92 som jag inte lyckas vända :P
Onepiece i storlek 122.
Luciadräkt i storlek 80 :)
Lite mössor och dregglisar 
Lite mer mössor och dregglisar, bilderna togs innan jag hadr orkat fästa trådarna på dregglisarna och de har inte fått knappar än :P
En massa snuttisar blev det också. Några med dubbel jersey, några med velour och en med minky på ena sidan :)
En mössa med lurvboll också :)
En tröja i storlek 74.
En tröja i storlek 80.
En tröja i storlek 86.
En i storlek 92.
Och en i storlek 98. Nu ska jag bara göra matchande byxor till alla tröjor också :)
 
Helt slut! Och känns som ryggen ska gå sönder. Men har hunnit med MASSOR! Nästan så att jag har kommit ikapp med allt ;) 
Tänkte göra ett cäldigt stort paket för att skicka till Norge men jag tror jag får vänta med några av sakerna och sy de under julen istället. Som det ser ut nu så blir det 10 mössor, 10 dregglisar, 5 snuttisar, 6 klänningar, 5 tröjor och förhoppningsvis 5 matchande byxor och 2 filtar. 
 
Förutom det så har jag 3 babywraps, 1 mössa med lurvboll, 1 vanlig filt och en onepiece som ska sys. Har några tryck som ska göras också men måste vänta tills nya skärmattan kommer hem. Borde dyka upp imorn! Funderar på att kanske sova lite nu så att jag orkar imorn. Inte nog med att jag har allt det här som helst måste bli klart inom en vecka, jag måste städa och baka inför helgens kalas också! Panik? Liiiiite ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0