Ska bättra mig..

Har varit sjuk konstant i lite över 2 veckor så har inte blivit mycket gjort och har helt enkelt inte orkat ha igång datorn så då blir det inte bloggat. Ser att jag inte har bloggat på över en månad nu :O Har hänt ganska mycket på den tiden. Ylva fyllde 1 år och det var länge sen jag var så sömnlös som jag var natten 18-19:e dec. Dagarna innan var väldigt långa och nätterna var allt annat än lätta :/ Men efter kl 02.58 den 19:e så kunde jag äntligen sova igen. Ylva fick en massa fina presenter och vi hade 3 olika kalas för henne :)
 
Efter det kom julen och den firades uppe på östkusten. Vi var inte där så många dagar innan vi åkte hem och är vi kom hem så blev vi sjuka allihopa. Det började med att Ylva blev sjuk. Hon fick feber och var snorig, efter ett värdelöst besök på vårdcentralen åkte vi till barnakuten och där fick vi veta att hon hade en halsinfektion. Detta var dag 5 med feber för henne och dag 3 för mig. Hon blev frisk medan jag mådde sämre. När jag äntligen började bli feberfri så fick jag magsjukan. Och när jag äntligen började må bättre från det så fick jag bihåleinflammation. I allmänhet så var jag konstant sjuk i 16 dagar. 
 
Men men, nu mår hela familjen bättre och jag har nästan hunnit ikapp med allt jobb. Ska sätta mig och lägga upp en rejäl bildbomb när jag får tid och möjlighet. Går inte att ha igång datorn när Ylva är vaken längre. Tangentbordet är tydligen det roligaste som finns! Tänkte bara visa ett litet livstecken från oss. Nu är det dags för sängen innan Ylva vaknar igen. 


Kommentarer
Anonym

När då?..:-)

2014-01-26 @ 19:04:24
mamma

Det var jag som var anonym, inte meningen.

2014-01-27 @ 19:43:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0