Helt slut!

Har varit helt slut efter flytten och har därför inte orkat uppdatera bloggen. Internet är himla halvdant här också så är nästan omöjligt att ladda upp bilder. 
Vad har hänt sen senast? Vi har börjat komma iordning i lägenheten och jag har äntligen kommit igång med att jobba igen. Haft symarathon i en vecka nu (bilder i andra bloggen), beställt ull för att sy upp ullkläder och anmält mig till flera höstmarknader här i Halden :) 
Eftersom internetuppkopplingen är halvdan så kommer jag bara försöka lägga upp en massa random bilder :P Har haft besök av syster och systerson, svärmor och svärfar och en gammal väninna och hennes familj :) Grensetreffe i Halden har varit också så då var vi iväg och tittade på massa bilar.
Ylva har äntligen börjat gå och förutom att hon har börjat vakna varje natt igen så är hon faktiskt himla underbar just nu ^^ Hon älskar vatten och har badat på stranden här nere och har en egen liten pool på balkongen som hon badar i så fort hon får chansen :) Men nu vaknade hon igen så det får räcka för den här gången!
 
Samma munkjacka på Ylva och på min syster ;) Hon fick en egen kofta efter detta (annan bild högre upp).
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0