Rent löjligt!!

Alltså det börjar bara kännas löjligt nu. Hur kan det vara möjligt att ha sån otur som vi har haft senaste månaderna?
 
Det började i december när Roberts dator dog. Två dagar efter dog bilen. Några veckor efter det så fick alla visstidsanställda sparken på Roberts jobb så då var han en av de 18 som fick gå.
Vi fick på något vänster liv i bilen igen men efter att ha kört den en vecka så ramlade ljuddämparen av. Veckan efter så upptäckte Robert att det var ett hål (ja ett hål, inte en liten jävla spricka utan ett hål som gör så att det rinner ut) i kylet på bilen. 
För 1,5 vecka sen dog min telefon. Skärmen är kolsvart. Nu i helgen så började batteriet på min dator blinka om att det måste bytas. Och idag lyckades Moa ha sönder våran sista mobilladdare när Roberts telefon bara hade 5% batteri kvar. HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT!?!?!? 
 
Mitt i allting så har jag också fått någon mildare sort av magsjuka som gör så att jag i stort sett bara har legat/suttit och glott sen i går kväll.. KUL!! När ska det vända?
 
Och bara för att göra allting lite mer deprimerande så var Robert tvungen att raka bort sitt skägg för ett vikariejobb.


Kommentarer
Hanna

Hej! Jag kan inte komma ihåg om jag presenterat mig här tidigare men jag har i alla fall läst din blogg sen Ylva föddes. Hittade hit via en tråd på FL. Själv har jag en dotter som är född i mars 2013.
Jag vill skicka lite lyckoönskningar via cyberspace!!

Svar: Hej! Nej det kan jag nog inte komma ihåg att du har gjort. Trevligt med någon som följer min något så sporadiska blogg ;) Lägger till dig på listan av alla bloggar som jag har planer på att följa men tyvärr så tillåter inte tiden att jag föjer så ofta :/ Tack!
Ylvas mamma

2014-04-07 @ 23:16:28
URL: http://hejhejhanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0