Trasig..

Längsta natten på länge! Kände mig så trött igår så jag la mig runt 22. Redan då började allt. Hon gnällde och ställde sig upp men det räckte att lägga henne igen och ge henne nappen. 00.05 vaknade hon igen. Välling och blöjbyte. Det tog 1,5 timme innan hon somnade om... Hon sov 30 min innan hon var uppe igen. Ont i magen så det blev ett till blöjbyte så somnade hon om någorlunda lätt efter det. Så vaknade hon IGEN kl 5 och då var det blöjbyte och välling och det tog 45min innan hon somnade om igen. Så gnällde hon till vid 7 och då kände jag att jag inte orkade alls men som tur är somnade hon om. Jag gick och väckte Isak och sa att han fick äta frukost själv så satte jag ett larm 7.45 för att se till så att han gick till bussen. När han gick vaknade hon. HOPPAS på att dagen blir bättre för jag har världens huvudvärk, halsbränna och mår illa för att jag inte har fått sova.. Låååååång natt!!
Frukostdags och klart man måste vinka till telefonen! Idag blev det smörgås med messmör i hopp om att det ska sätta igång magen lite. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0