Glömsk? Förvirrad? Eller bara disträ?

Har öppnat upp bloggen flera ggr de senaste dagarna för att jag ska skriva inlägg men varje gång så glömmer jag bort det. Jag har märkt att jag glömmer bort nästan hälften av allt jag ska göra för tiden. Det kan vara en så simpel sak som att jag ska hämta vatten i köket och en timme senare så kommer jag på att jag glömde vattnet i köket.. Eller att jag som jag precis gjorde, glömde bort bloggen igen för att facebook blippade och jag började irra runt där inne igen. Men det blir väl bättre någon gång :P 
 
Vad har hänt sen senast jag skrev? Jag var dålig 2 dagar. Någon sorts monstermigrän som kom från ingenstans och gjorde så att jag knappt kunde röra mig från sängen på 2 dagar.. Sen så åkte Isak upp till sin mamma och var där ons-sön och Ylva sov hos sin farmor och farfar för första gången i går. Var skrämmande men samtidigt så otroligt skönt att få lite "oss tid". Vi gick ut och åt och drack champagne när vi kom hem :) Sov 9 timmar utan att någon väckte oss :D Så otroligt välbehövligt!
 
Tänkte skriva mer men blev så sjukt trött nu. Får bli lite bilder (som vanligt) :P
Proctryckte en sköldpadda med reflex efter kunds önskemål. Blev riktigt nöjd! Och uppenbarligen hon med eftersom hon beställde 2 mössor med den ;)
Tog ett UNDERBART kort på Ylva! Hade glömt bort att jag hade blixt och hon gjorde den här underbara minen när blixten lyste upp hela rummet. La upp bilden på instagram och då la min syster upp den här bilden 5 minuter senare. Kan inte annat än att hålla med!
Roade mig med att ta fler bilder med blixt ^^
Gjorde några tryck till olika kunder så nu kommer det bli lite spam ;)
NU har jag och cameon verkligen blivit vänner! Många inställningar senare så går det äntligen hur bra som helst :D
Ylva hade en riktig mysdag här om dagen. Hon skulle bara ligga på mig hela dagen. 
Ligga på mig och tugga på sina tår funkade tydligen också väldigt bra :)
När Robert kom hem från jobbet åkte vi till affären och Ylva åkte kundvagn för första gången. Var VÄLDIGT intressant!
Jag paniksydde några mössor eftersom vi skulle på kalas idag men det blev inställt. Provade något nytt och jag är helt såld på det nu. Underbart vitt lurv som innertyg och det är sååå mjukt och varmt :D Med reflextryck både fram och bak :)
Alla 3 bröderna måste ju få.
Och det här är ju då inte den riktiga födelsedagspresenten så då tycker jag att det är ok att visa upp den innan ;)
Igår stod jag på Göteborgs symässa med Delatezz och hjälpte henne med att sälja tyger :) Hon har ju sååå mycket fint! Var en väldigt rolig upplevelse också :)
Medan jag var på mässan så åkte Robert till sina föräldrar och lämnade Ylva där. På kvällen gick vi ut och åt underbart god mat och drack vin och öl :)
När vi kom hem så gav vi oss på det här med romantik. Vi fick kompromissa lite så det blev tända ljus, champagne och The walking dead :P
När vi hämtade Ylva idag så var hon världens pappatjej. Hon grät när jag plockade upp henne och blev jätteglad när hon fick komma till Robert :P Inte alls bitter... Medan jag sydde lite så badade Robert henne och här var resultatet av nybadad crazy baby ^^
Blev lite sytt idag :) En fleecefodrad mössa med reflextryck.
Och en till syster :)
Och lite gott och blandat till olika beställningar :)
Blev ett tryck som skulle skickas med också. 
 
Men nu måste jag sova! Känner mig helt slut efter de senaste dagarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0