Trött

Idag känner jag mig äckligt trött.. Ylva har haft ett jobbigt dygn :/ Ibland är hon jättepigg och glad men större delen av tiden tycker hon väldigt synd om sig själv.
Senaste två dagarna har varit väldigt luddiga. Har nog inte gjort mycket alls.. Igår firade vi 3 år tillsammans. Mannen i mitt liv! Vet inte vad jag skulle gjort utan honom. Mailade psykologen och sa att jag inte kommer tillbaka till henne. Ylva ligger och sover på mig nu så det får bli ett kort inlägg med lite bilder :P















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0