Trött efter föräldragrupp.

Pratade med Ylvas moster på skype idag och satte henne mot skärmen så att hon skulle ha något roligt att titta på. Somnade på en gång!
Här hade hon på sig en pyjamas som jag hade när jag var liten ^^
Såhär fin (trött och grinig på bilden) var hon när vi åkte till BVC idag :) Även fast bodyn inte alls blev så bra som jag ville så blev setet väldigt gulligt :D

Första föräldragruppen var helt okej. Jag tvingade med Robert och det visade sig att han var den enda pappan :P Mammorna verkade trevliga! Alla var äldre än mig och hade barn sen innan men det spelar ingen större roll. De flesta var intresserade av att börja promenera i alla fall :) Ett av barnen (satt i samma soffa) såg verkligen helt förskräckt ut när Ylva fick ett av sina "Jag är FÖRBANNAD! GE MIG MAT!!!". Hon satt och tittade på Ylva med stora ögon och munnen vidöppen. Såg himla roligt ut ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0