Trött

Känner mig obehagligt trött just nu så det får bli lite bilder bara.


Morgongymnastik ^^


Fick hem några underbara snuttisar i trollmortyg. Går inte att köpa tyget längre så då fick jag köpa färdigt istället. underbara färger som inte ville vara med på bild.


Såhär kan man se ut mär man ligger och pratar ;)


Var något bitter idag..


Såhär pigg var hon när jag ville sova på eftermiddagen.


Älskade odjuret fyller 5 år idag och det har vi firat med leverpastejsmörgås och ett grisöra ^^


Kommentarer
Maja

Så mycket fina bilder :) hon börjar bli stor!

Svar: Ja jag tar allt för mycket kort på henne :P Dropboxen är full IGEN! Nästan så att jag funderar på om jag ska skaffa en betalversion så att jag får lite mer plats för alla bilder :P
Ylvas mamma

2013-03-25 @ 20:04:27
URL: http://Lillpyretsmamma.blogg.se
mamma

Ka stor mormors lille plutt har blitt. Superfine bilder. Ser et lite glimt i öyet på henne som jeg liker. Du får problem der Runi :-)

Svar: Haha, trur det ä og ;) Og så fort noen andre håll ho så storsjarmer ho med store smil og ligg å prata.
Ylvas mamma

2013-03-25 @ 20:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0