Sytid ^^

Idag har jag fått ganska mycket sytid :D Provsydde några mönster med olika resultat.. 3 mössor med samma mönster men jag ändrade lite varje gång. 
Första mössan som blev ganska misslyckad på alla sätt! 
Andra mössan blev lite bättre men den blev istället allt för liten.
Tredje mössan och den blev jag någorlunda nöjd med. Tills hon provade den...
Öronen blev lite större än jag hade tänkt ;) Men ganska charmigt ändå. 
Har provsytt några leggins också men de är inte helt klara än. Har dock sett att de är allt för stora så jag måste göra om ändå. 
 
Förövrigt har skruttan varit ganska snäll idag :) Hon har självklart haft sina dåliga stunder men inte alls så farligt som de har varit de senaste veckorna. Hon har lekt mycket i babygymmet idag och vi har tränat att ligga på mage flera gånger :) När hon låg i vagnen tidigare idag så vaknade hon och låg och pratade med musen (reflexnalle) som hänger på vagnen :) I allmänhet har det varit en ganska bra dag! Hoppas på att få en bra natt också. 
Nöjd skrutta som låg och pratade med nallarna i babygymmet. Provade pyjamasen jag sydde tidigare i veckan och den var liiite stor men hon blev himla söt i den ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0