Heldag hos farmor och farfar

Igår hade jag och Ylva en heldag hos hennes farmor och farfar. Var väldigt skönt att få lite avlastning och Ylva var som vanligt mycket snällare än när jag har henne själv ;) 
Kl 6 på morgonen när vi skulle åka dit. 
Nu kan Ylva äntligen ha sin overall i storlek 56!
Efter lite frukost så gick vi ut på en långpromenad på 1,5 timme. 
Efter våffellunch så gick svärmor ut med Ylva ett tag så att jag fick sova lite :)
Hittade Moa under sängen när jag vaknade ;)
Ylva var nöjd ett bra tag i det fina babygymmet de hade :)
Hon sov ute för första gången och Moa tyckte att det var riktigt jobbigt. Man kunde ju inte bara lämna henne där ute! Så hon satte sig på köksstolen och tittade ut samtidigt som hon gnällde lite då och då och tittade på mig. 
Efter en väldigt bra natt där Ylva sov 5,5 timme i sträck så var hon väldigt pigg och glad på morgonen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0