3-månadersvaccin

Idag var vi på bvc. Ylva väger 4600g och var kvar på 58cm som förra veckan. Hon fick vaccinen och tyckte att det var riktigt hemskt. Hon ville inte ens äta! Men efter ett tag lyckades jag få henne att lugna ner sig hos mig. Hemskt att se hennes första tår rinna ner för kinden :/ Nu sover hon och det här hon gjort i ungefär 4 timmar nu. Än så länge har hon inte fått någon feber nämen jag har förberett mig på en lång natt med att sova lite på dagen. Har hunnit göra lite "nytta" nu när hon sover också :) Har skurit ut 2 Bodys, 2 pyjamasar och ett par leggings :) Robert är hemma imorn så jag hoppas på att få sy lite då!

Skruttan var himla fin idag när vi åkte till bvc :) Robert hade köpt en klänning till henne som han ville att hon skulle ha när vi skulle åka hem från bvc. Nu blev det ju inte som det var tänkt med det så idag blev första gången hon använder den. Tag kort på henne när vi kom till bvc ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0