Läkarbesök m.m.

Idag var vi på bvc på 6-månaders kontroll. Allting såg bra ut och min oro över att hon har varit lite "efter" med motoriken behövde vi inte oroa oss över. Jag vet att vi inte alltid ska se henne som 6 månader eftersom hon egentligen bara skulle vara 4 månader men ibland är det svårt när alla ska hålla på och jämföra hela tiden! Hon växer iaf som hon ska nu så det känns himla skönt :D Hon håller troligen på att få sin första tand också ^^ Har börjat gå hos psykologen på bvc nu och det känns lite både och. Det är välbehövligt men det drar också upp väldigt mycket som jag har försökt förtränga det senaste halvåret. Det känns i allmänhet som om det senaste halvåret har kommit ikapp mig. Men men, det går väl över det med. 
 
Senaste dagarna i bilder:
 
Robert har odlat kryddor ^^
Vi har 2 enorma tomatplantor som han vattnar varje dag med min rosa pellefant ^^
Långa smala skruttan <3
Prata, pruttljud, skratta och smacka på en och samma gång ^^
Har hunnit sy lite också ^^
Gladfis i sin nya body :D
Kanske är lite partisk men hon är underbart söt ^^
Hann sy lite till.
Ylva grötvägrar för tillfället (troligen pga tand) så det är bara välling som gäller. 
Nu kan hon äntligen ha bodyn hon fick av sin moster ^^
Hann sy ännu mer (lite tomt i hennes garderob så har paniksytt).
Byxorna hon har på sig på bilden är något av det första jag sydde till henne. 
Älskar krokodilerna ^^
Det är inte lätt att få sin första tand...
Och med lite ont i magen så är det mysigt att ligga på pappa och "cykla" med benen samtidigt som hon tittar på babblarna på datorn. 
Fötter är inte mysigt alls i vanliga fall men hur söta är inte de här små söta fossingarna?
Och till slut, 67cm och 6355g!! Lillfis börjar bli stor ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0