Känner mig pepp ^^

Den här veckan har varit långt ifrån lätt men jag känner mig oerhört pepp ändå. Förra lördagen började jag med LCHF, missade vägning och mätning på lördagen så det blev söndagen och nu vägde och mätte jag igen idag. 

Vikt -3,9kg
Mitt på byst -0,5cm
Under byst 0cm
Midja -2cm
Mage -1,5cm
Höfter -2,5cm
Rumpa -3cm
 
På 1 vecka!! Yay ^^

Förövrigt så har vi haft en vecka som har varit full av sömnvägran, matvägran, studsa och hoppa, gnäll och lite då och då några leenden ;) Hinner inte skriva så mycket nu eftersom Robert gör frukost (äggröra och bacon) men kan slänga ut lite bilder iaf. 
Hon spenderar sina dagar med att pilla med fötterna, råkar vi lägga nånting på fötterna så flyttar hon upp det med fötterna till händerna så att hon kan stoppa det i munnen (alltså är täcken m.m. värdelöst för tillfället).
Lyckan när jag äntligen fick i henne nånting annat än välling för första gången på en vecka! Efter det har jag lyckats lura i henne ca en halv portion gröt om dagen iaf. 
Var ute och åt middag med Roberts chef/väninna :) Lyckades hitta ett någorlunda lchfvänligt alternativ på woken. 
Såhär ligger Ylva och pratar på morgonen innan vi går upp. Hon har ju uppenbarligen inte fått mitt morgonhumör :P
Gåstolen blir bara mer och mer intressant ^^
Här fick hon bada sent på kvällen efter hon hade spytt ner hela sig och allting runt henne...
Morgonmys igår, pilla med pappas skägg!
Sovstilen igår kväll, ena foten rakt upp och andra höll hon fast med handen :P


Kommentarer
Ros-Mari Larsen

Hun er virkelig et lite sjarmtroll!
Den samlingen av badebilder er bare helt skjønne! :)

Håper Ylvas mat- og søvnvaner retter på seg, slik at Ylvas mamma får pepp nok til å nyte Ylva. :)

Svar: Takk :)
Ja jeg kjenner att jeg får mer ork av mine matvaner og så det nytes for fullt av Ylva :) Er bare litt slitsomt når hun har veldig mange dårlige dager etter hverandre.
Ylvas mamma

2013-06-30 @ 11:14:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0