Flera små updates på en gång ;)

Har inte haft tid eller ork att skriva sneaste veckan och nu vill inte datorn ladda upp bilder.. Får bli flera kirta updates eftersom de inte sparas när man skriver på mobilen.

Alice var som sagt här förra helgen. Var himla kul att träffas efter så lång tid!


Ylva fick en gåstol när hon var här (fyndade en för 60kr) ^^


Vi hade lite morgonmys på lördagen innan vi skulle på 40-års fest.


Jag tog min första öl på över ett år!

Alice vann golftävlingen :D


Ylva väckte Alice och vem kan inte låta bli att le till något sånt ^^

Alice försökte rädda våran babysitter.

Och Ylva var helt slut efter helgen ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0