Bildbomb

Har inte gjort överdrivet mycket sen i lördags. Var på studentmiddag igår och har påbörjat lillfis sommargarderob.

Hon har provat sin spjälsäng ^^


Provade den igen och hon ser lite fjuttig ut i den ;)


Andra försöket somnade hon faktiskt <3


Planerade Ylvas sommargarderob.

2 klänningar, 2 bodys och 5 lekdressar.

Efter att ha skurit ut allting så hälsade vi på hos grannen och Ylva fick prova hennes babysitter ^^

Så underbart mycket hår!


Har hunnit sy en av klänningarna. Måste sy om den dock eftersom halsen blev för liten..


Idag fick hon prova kalops som jag lurade i henne med hjälp av lite mango.

Så fick hon lite välling och somnade även fast hon höll i flaskan.

Var ute i lekparken med grannen idag. Det skulle bara skilja 2 dagar om de hade följt BF

Så fick hon prova på lite rån nu på kvällen ^^


Kommentarer
Mamma

Vilka fina bilder :-). Så extremt lik dig på bilden i matstolen, en liten kopia.

2013-06-12 @ 20:55:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0