Allt för mycket att göra!

Hinner inte skriva så mycket just nu, har allt för mycket att göra. På fredagen börjar vi våran låååånga resa upp till Norge :D Har haft ganska så fullt upp hela veckan egentligen och veckan som kommer nu måste jag sy 16 plagg och packa och städa :O Hur ska jag hinna allt?
Får bli en kort bilduppdatering (IGEN) 
 
Ylva och Moa har börjat bli väldigt bra kompisar ^^
Den ständiga kampen att somna på kvällen..
Firade att jag hade gått ner 5kg på 1,5 vecka ^^ Kan tillägga att det är en lchfkaka ;) Sjukt god!
Fortsatte fira på kvällen med grillad rumpstek :D
Dagen efter var jag och 4 andra mammor med barn på djurparken :D
Bilderna blev lite halvdana men är ju barnsligt förtjust i djur så kommer lägga ut några kort ändå ^^
Hur söt var inte den där lilla? :D
Ylva slocknade ganska snabbt när vi var där :P
Vi hade med oss lunch så det blev en paus mitt i djurparken.
Giraffen kom rätt så nära och stod och tittade på mig ^^
Och dagens höjdpunkt, pellefantbebis <3
På fredagen kom Jennifer och Nemo på besök :)
Alla djuren myste med Jennifer ^^
Två av Ylvas farbröder var här fredag till söndag och jag har nu nått toppen av nördighet! Spelat rollspel XD
Ylva hade massor att berätta för sin farbror ^^
Och det var väldigt roligt när de busade :)
Var väldigt populärt när hon fick rycka i sin andra farbrors hår också.
Och Robert blev väldigt trött av nörderiet ;)
3/4 nätter har varit rätt så bra nu. Hon har sovit i spjälsängen i sitt egna rum sen i torsdags. Första natten sov hon 11 timmar och vaknade bara till en gång för att täcket var borta :O
Och idag har vi ätit hamburgare lchfstyle ^^
 
Nu måste jag fortsätta skära ut allting som ska sys... Kan man köpa tid?


Kommentarer
Maja

Hihi, du är som mig. Följer man dig på insta behöver man knappt läsa bloggen :p

2013-07-15 @ 20:39:32
URL: http://Lillpyretsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0