173 mil..

Igår kväll kom vi fram! Det blev några stop på vägen men drt har ändå gått rätt så smidigt att åka så långt med Ylva. Blir bara en snabb uppdatering nu eftersom vi alldeles strax ska gå upp. Ska träffa min farbror idag och åka upp till stuga i "Sulis" ^^
Och vad har hänt sen senast? Jag blev sjuk dagarna innan vi skulle åka så allting blev struligt...

Ylva var som tur är rätt så snäll när jag var sjuk. Robert fixk däremot komma hem och ta hand om henne eftersom jag ville minska riskerna för att hon skulle bli sjuk.

Hon njöt som vanligt av att få pappas uppmärksamhet hela dagarna ;)


Jag paniksydde lite kläder inför resan!

Hann med lite ändå ;)

Dessa tog jag kort på innan de fick någon resår dock.


Det blir bara roligare och roligare att bada :D


Ännu mera pappamys, Moa ville vara med på ett hörn också ;)

Finaste lilla hjärtat <3

Pappas skägg är sååå mumsigt!

Pappas lilla tjej ^^

Åkte till Oxelösund och där började vi dagen med en promenad ner till hamnen :)

Fikade med finaste Alice <3

Ylva fick träffa en av sina sysslingar :)

Sen pkte vi till hennes mormor och där fick hon världens sötaste ponny av sin moster, den var mumsig ^^

Bilresan började igen kl 23 på kvällen. Här hade vi precis passerat sthlm och hon krävde ett blöjbyte :P

Vk stannade ordentligt på morgonen för att äta lite.

Inte helt fel med hemmagjord potatissallad och stekt korv ^^

Nästa stopp blev fäbodammen.

Kom fram till mormor ganska sent så vi la oss ganska så på en gång. Lite morgonmys innan vi gick upp.

Ylva fick få på pappas fötter ett tag också, det vae ganska roligt ^^

Hon fick träffa sin oldemor ^^

Hos oldemoe fick hon en alldeles egen minimuffins också ^^

Resan fortsatte igår och nu är vi ganska så högt upp.


Framme hos Maria :D

Och Marias pappa blev ganska glad över att ha en bebis i huset ^^

Den här bilden togs några minuter efter midnatt igår. Man kunde se solen som försökte tränga sig fram genom molnen. Norge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0