Underbara försäkringskassan, eller kanske inte...

Försökte ringa dom igen idag och nu fick jag verkligen bekräftat att hon jag pratade med förra veckan är helt inkompetent.. Frågade hur det gick med min ansökan och hon jag pratade med idag sa direkt att det är någonting som behöver kompletteras men hon kan inte se vad det är. Så jag fick ett direktnummer till min handläggare + att hon mailade henne och skrev att hon skulle ringa mig. Hur fan kan hon förra veckan ha missat det? Hon kan ju inte ens ha kollat på min ansökan. IDIOT!! 

Men till något positivt, Moa är hemma igen :D Älskade lilla odjur ^^
Hon har haft semester hos "farmor och farfar" eftersom jag hade ont i handleden efter operationen och Robert lyckades få ryggskott. Men nu när hon har varit iväg sen i torsdags så blev ju Ylva plötsligt överdrivet spännande igen. "Varför låter hon? Meeen varför skriker hon?? Hallå!! Vad händer?? Om vi pussar på henne så kanske hon blir glad. Nej oj nu skrämde jag henne istället.. MATTE GÖR NÅNTING!!" 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0