Bildbomb från tiden på sjukhuset

Eftersom vi inte fick ha mobilerna inne på intensivrummet så togs det inte så många kort där inne.
 
 
Sover på pappas bröst första dagen inne på vårat rum
 
 
Var väldigt sövande även för Robert ;)
 
 
På sjukhuset använde vi inte kläder till Ylva eftersom allting var så himla stort. Sen så var det mycket mysigare och bättre med hud mot hud ;)
 
 
Bild efter första badet. Här ser man hur liten hon är jämfört med Roberts händer. 
 
 
När man ligger hos pappa är det himla mysigt att suga på tummen ^^
 
 
Mössan var lite stor så den fick vi lägga över henne istället för att ta på henne den. 
 
 
Dagen vi väntade på så länge, vi skulle äntligen få åka hem!
 
 
Overallen var liiite för stor och den var ändå bara storlek 56. Skruttan blev ännu mindre när vi klädde på henne och allting var så himla stort.


Kommentarer
Veronica

söt liten tjej =)

2013-01-24 @ 13:49:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0