Veckan som har gått

Har inte uppdaterat bloggen på några dagar nu så det får bli en kort summering ;)
Ylva har börjat mer och mer med att hon ska "sitta" i våra knän :) Den här morgonen hade hon sovit 7(!!) timmar i sträck :O Nytt rekord och det var helt underbart!
Snuttisen har blivit ett måste och den måste ligga över ögonen.
Snuttisen igen ;)
Var på bvc och där fick vi klartecken för att åka på en liten semester ^^ Skruttan börjar bli väldigt stor nu :D
Hon har blivit mer intresserad av att titta på saker så mumfie som jag tittade på när jag var liten går för fullt när hon sitter i mitt knä. Oftast bara intromusiken om och om igen men hon är nöjd iaf ;)
Idag gick vi en långpromenad tillsammans och nu känns det verkligen att det är vår :D
Idag har jag massor med sytid :D 
Nu ska vi snart sova, eller ja.. Robert och Ylva ska sova medan jag packar. Jag kan sova i bilen imorn ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0