Gårdagen

Igår var det dags för bvcbesök igen :) Lillfisen börjar bli stor :D Dagen började med att Ylva försökte få in hela sin hand i munnen (som har varit hennes mål senaste veckan).


Lite senare så satt hon på min mage (halvlåg i soffan) och pratade med tavlan bakom mig.


Vi gick till bvc och hon har växt massor ^^


Efter bvc gick vi en promenad med en av mammorna från föräldragruppen och drack kaffe på hennes uteplats efteråt. Hämtade Moa när vi gick från bvc och när vi kom hem efter kaffet så fungerade inte hissen... Var väldigt intressant att stå där med hund och vagn och inte kunna ta sig upp. Efter någon kvart var det en granne som tryckte till dörren på någon annan våning så att den till slut kom ner. Men man blir ju rädd för att åka ifall att den skulle gå sönder när vi åker!

Kvällen slutade med lite pappamys. När han kommer hem så är det bara han som duger. Bär han runt på henne så får jah inte ens komma fram och säga hej till henne utan att hon börjar gnälla :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0