Flytt!

Imorn skriver vi på kontraktet för nya lägenheten ^^ Känns skrämmande och stressigt samtidigt som det känns roligt, skönt och lite tråkigt. Det känns skrämmande att börja om igen, det känns tråkigt att lämna de vänner man har här men samtidigt känns det skönt att Robert inte längre behöver pendla 25 mil om dagen. Nu när vi flyttar så kommer vi äntligen ha "normala" dagar! Han kommer vara hemma runt 16.30-17.00 :D Och det känns stressigt eftersom vi flyttar redan om 2 veckor :O Ska sätta mig och skriva en lista på allt som ska göras så att jag inte missar något. Än så länge har jag iaf lyckats säga upp bredbandet. Imorn när vi har skrivit kontraktet måste jag beställa nytt bredband, adressändring och ringa bvc i Borås. Så har vi allting med flytten. Kolla upp billigaste alternativet, få tag på flyttlådor och RENSA så att vi inte släpar med oss onödiga saker. Allt detta ska jag hinna samtidigt som jag har en gnällig dotter som kräver min uppmärksamhet nästan hela dagarna :P Tur hon är söt ;)
 
Igår var Ylva på ganska bra humör iaf. Robert badade henne sen så fick hon för sig att hon bara skulle sova 5 min :P
Det är nu ca. 4 månader sen vi fick åka från sjukhuset. 
De små kläderna var allt för stora för lillskruttan, nu kan hon ha ca 62 i kläder ^^ 
Så söta små <3


Kommentarer
Madeleine

Fin lägenhet och gud så fort de gick, tur att ni inte bor här här kan man få vänta ett år om man har otur. Så fin och stor ylva har blivit

Svar: Ja vi är väldigt nöjda! Normalt sett är det 3-6 års kö här men just Akelius väljer som de själva vill så vi hade tur att hon som hade hand om den lägenheten hade förståelse för att vi var i lite akut behov av att flytta. Tack :)
Ylvas mamma

2013-05-02 @ 10:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0