Dagens projekt.

Idag bestämde jag mig för att försöka klura ut hur man gör en body med kuvertöppning. 
Tog en gammal sliten body och började sprätta.
Resultatet av många svordomar.
Efter mycket om och men lyckades jag göra ett mönster. Fick dock göra väldigt många ändringar eftersom bodyn verkar vara gjord för en kort och tjock bebis...
Kom dock inte längre än att rita mönstret idag. Ylva ville ha lite uppärksamhet :P
Hon fick ligga i stora sängen och prata lite. Katterna har nästan börjat acceptera henne. Hon är fortfarande liiite läskig men nu vågar de komma i närheten iaf ;)
Även Moa var med på ett hörn men det var roligare att titta på hundarna som gick förbi utanför. 
 
Har känt mig rätt så pigg idag! Ylva sov 23-5.30 :D Hoppas på en bra natt inatt med :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0