Äntligen ^^

Igår var jag lite osäker men idag såg jag det igen och det var ännu tydligare. Ylva har börjat sträcka sig efter saker medvetet :D Hon låg länge och tittade på nallen i babygymmet sen så försökte hon sakta men säkert sträcka sig efter den sen så låg hon och pillade med den ett tag ^^ Lillfisen börjar bli stor :D
Skrev igår att jag skulle lägga ut kort på det jag hade sytt i tisdags men nu glömde Robert självklart lämna över det... Jag har dock lämnat över några av sakerna redan så då kan jag ju lika gärna lägga ut kort på det. 
Såhär effektiv kan jag vara om någon annan tittar till Ylva under tiden :P Ena mottagaren blev nöjd (sa hon iaf ;) ) och hoppas att den andra blir det också :) 
 
Igår var en låååång dag. Från 12.30-20.30 sov Ylva sammanlagt 50 min. när hon väl somnade vid 20.30 så var det bara en kvart innan hon var vaken och gnällig igen... Efter lite mat och väldigt mycket vaggande med vaggan så somnade hon till slut någon gång runt 23-23.30. Hoppas på en bättre dag idag! Just nu ligger hon och sover efter att ha varit vaken 2 timmar (och gnällig men inte helt vaken en timme innan dess). Jag har fått i mig en kopp kaffe men jag känner att det kommer vara väldigt kämpigt om hon är gnällig hela dagen idag med. Känner mig smått trasig efter igår :/ Men så tittar man in i hennes stora fina ögon och då känns det lite bättre (även fast det kanske bara är en liten stund). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0