Trött, tröttare tröttast!

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Idag har det inte blivit mycket gjort. Mycket mys med Ylva och tittat på Harry Potter med Isak. Men jag har fått "nytt" syrum :D Bestämde oss för att invistera lite i det eftersom jag ändå sitter där inne rätt så mycket nu. 
Före
Och efter :D Med den nya skrivbordet kan jag ha båda maskinerna framme när jag får hem overlocken och stolen har memoryfoam så att jag inte behöver få så ont i ryggen. Har provsytt lite nu på kvällen och vilken skillnad!! Nu är det ganska så bekvämt att sitta där och sy ^^ Har också rensat i alla mönster jag hade och möblerat om i tygerna så nu ligger all fleece och velour i en garderob i sovrummet. 

Har förberett morgondagens sömnad som ska vara MINST 4 mössor, 4 muddisar, 1 snuttis, 2 nappband och 3 par vantar. Blir jag klar med det så har jag "bara" kläder kvar och då får jag sätta mig och skära ut och försöka strukturera upp det när jag är färdig. Hoppas på en bra dag imorn och en bra natt inatt så att jag orkar!

Men nu ska jag sova! Många samtal att ringa imorn om att starta företaget. Idag har jag skickat in ansökan om att skydda mitt "namn" Made by Runi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0