Livebilder, presenter m.m.

Både jag och Robert har varit sjuka nu sen söndag kväll. Jag mår lite bättre idag och Robert ligger och sover just nu. Ylva har varit feberfri några dagar men hon är fortfarande väldigt snuvig och har en hemsk hosta :/ Sömnrytmen är helt rubbad och vi sover lite i skift men det känns som det börjar gå åt rätt håll nu iaf. Det måste det göra! Ska till östkusten över dagen på fredagen på möte så då måste vi vara friska.. 
 
Men men, har tagit lite livebilder på klänningarna jag sydde i söndags. Hon var som vanligt inte jättevillig att vara still men tror att jag är ganska nöjd med resultatet :) Nu är de visserligen lite stora eftersom jag sydde de i storlek 80 och hon fortfarande har 74 men hon växer väl in i båda till slut ;) Kan också tillägga att vi har en riktig smalfis så på "normalstora" bebisar kommer den röda inte sitta lika löst upptil. 
Här har hon en röd body under :) Helt okej resultat för att ha sytt både rynk och ballong för första gången ;) 
Så har vi singoallaklänningen också :) Orkade inte ta av henne bodyn så tyvärr får ni stå ut med en röd body under den fina rosa klänningen ;) 
Igår klickade jag hem nästa bilstol och några presenter som vi ska dela upp i födelsedag/julklapp. Var nästan halva priset på stolen så då kunde vi inte låta bli. Förhoppningsvis så sitter hon bra i den annars får vi väl byta. Och jaaa jag tycker om rosa ^^ Får passa på så länge hon inte bestämmer själv :P När hon börjar bestämma själv så får hon självklart ha precis vilka färger och leksaker hon vill så jag får pass på ;) Har rosa himmelsäng till hennes spjälsäng som hon ska få också ^^
Fick hem lite väggvinyl igår för att prova på och då var jag ju tvungen att göra ett toalettmonster ^^ LOVE IT!
Så fick köksväggen lite dekor också ^^
 
Men nu är Ylva vaken igen så får leka lite med henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0