Trööööött!

Längsta dagen pålänge idag. Ylva har varit rent överjävlig och mammig på en sån nivå som hon aldrig har varit förut! Känner mig helt slut efter en hel dag med gnäll... Har inte blivit många bilder idag heller. Igår var hon mycket trevligare så då lyckades jag ta ett kort på henne :P Idag har jag knappt kunnat göra annat än att hålla henne...
 
Hon lekte i babygymmet igår men det slutade med att hon låg under det till slut :P
I allmänhet så var hon ganska snäll igår. Hon pratade massor och har äntligen börjat visa intresse för att försöka ta sig framåt :)

Förövrigt så har jag sytt lite beställningar. 
En del av en större beställning.
Ännu en del i samma beställning (bara 4 nappband, 1 pyjamas, 1 par byxor och 1 body kvar ;) ). Telefonen ville inte vara med helt när jag tog kortet dock så vet inte helt vad som hände :P
Lämnade över en mössa idag som hade 2 olika färger :)
Har hunnit med en syskonmatchning också :)
Himla nöjd med tröjorna :D
Sen så blev det 2 "provmössor" till Ylva. Den med stjärnorna är resultatet av stress. Jag sydde helt enkelt fel storlek på en beställning och den andra är första fodrade mössan :)
 
Nu är jag så trött efter Ylvas gnäll att jag faktiskt tror att jag ska lägga mig. Robert är sjukskriven med trasig fot igen så jag har väldigt mycket att göra imorn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0