Sömnad, mötesångest m.m.

Idag har jag hunnit sy lite småsaker så att jag har börjat komma ikapp men när jag tror att jag börjar komma ikapp så kommer det nånting nytt :P Därför har jag faktiskt bokat ett möte på tisdagen. Känns väldigt nervöst men Robert ska följa med mig. Det är ett rådgivningsmöte för att starta eget :O Känns sååå nervöst att ens tänka tanken men nu börjar jag sälja såpass mycket att jag troligen kommer få börja betala moms ändå så då kan jag lika gärna ha ett företag så att jag kan dra av momsen på inköpen också ;) Men vi får se hur det blir. Är Roberts idé från första början, så som det var att börja sälja i allmänhet. Utan honom hade jag aldrig vågat ta steget! Och utan honom hade det inte varit möjligt för mig att hinna med allt heller. Han är verkligen underbar och tar Ylva på kvällarna när jag vill sätta mig och sy och tar med barnen till djurparken eller annat på helgen så att jag får lite egentid för att sy <3
 
Idag har jag försökt städa i syrummet. Lite småsaker kvar så kommer bildbevis imorn ;)
Jag har iaf hunnit sy lite småsaker 
Body och byxor i storlek 56 ^^
Och en tröja i storlek 98. 
 
Har också tagit hand om "bokföringen" och gjort lite ändringar för att de som inte har facebook lättare ska kunna beställa från mig. Det går självklart att skriva direkt här i bloggen om det är något specifikt ni vill ha men nu har jag gjort så att jag har lagt alla tyger och prislista här http://www.flickr.com/photos/76994161@N08/
Ni kan beställa med att skicka ett mail till [email protected] :) Försöker klura ut hur man kan ha den infon framme hela tiden men har inte hittat något än :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0