Jusste! Flera bilder från fotograferingen ;)

Har fått lite fler bilder från fotograferingen :)
Caroline  har tagit så himla fina kort på både de andra barnen som var med och fotograferades för barnmatsburken.se och på sina egna barn i mina kläder. Jag har fått tillåtelse av alla mammor för att dela med mig lite av bilderna :)
Carolines fina barn ^^ 
En till sötnöt i summer forest och molntyg :)
Och en till av tjejerna som var med och fotograferades. 

Så himla underbara bilder! Caroline kommer under hösten fotografera julkort för de som är intresserade av det och jag kommer helt klart åka dit för några ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0