Jobbigt nöjd + stor tjej ^^

Idag är jag sådär jobbigt nöjd! Trotsade äntligen min dragkedjeskräck och jag lyckades :DNu kommer Ylva få jobbigt många onepieces medan jag tränar XDLite livebilder också ;)Som gjord för henne! :D
Och nu ligger hon och sover med pappa. Han ska till läkaren idag igen så får vi se om det blir remiss för att röntga foten :/ Inte alls roligt att se honom ha så ont...
Förutom den så har jag också sytt klart det som ska användas under fotograferingen imorn :)Blev ett par byxorEtt par till med brun mudd som jag fastnade lite för själv ;)Och en tröja till Ylva :)
Och våran lilla skrutta har blivit stor! Igår kväll när hon skulle sova så sträckte hon sig för första gången efter räcket på sängen. 
Då var det bara att lyfta upp henne och sänka sängen direkt :PVar lite småläskigt att ligga så långt ner ;)
Nu ska jag duscha i hopp om att Ylva vaknar lagom till att gå till öppna förskolan. Hon har börjat sova sådär alldeles lagom tills det börjar... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0