Fotografering idag ^^ Och de sista förberedelserna inför det :)

Idag var den stora dagen och jag hann med allt jag ville bli klar med!

Får bli en snabbupdate med bilder (som vanligt) eftersom vi ska laga mat nu ;)
Igår när Ylva sov på dagen
så passade jag på att skära ut tyger inför allt jag skulle sy klart ^^
Tröjan hon skulle ha på sig blev underbar!
Och byxorna passar perfekt ^^
Lite oproffsiga hemmabilder på henne ;)
 
Hög på kaffe och smått trasig så blev jag klar med Ylvas nya onepiece :D Sååå nöjd!
Hon fick självklart prova den så fort hon vaknade ;)
Sen så åkte vi till fotografen ^^
Smygfotade lite när hon fotograferades ^^
Blev en liten matpaus också ^^
Hon blev faktiskt så trött till slut att hon somnade PÅ mig! Det har inte hänt på flera månader!
Och nu till resultatet! (har redan fått några av bilderna ^^).
Den här kommer nog förstoras upp <3
De väldigt smidiga barnmatsburkarna som man kan ha i både frys och ugn!
Mumsiga var de också!
Och som vanligt spretar hon lite med tårna ^^
Och det var ju ganska roligt att fotas också :D
Finaste lilla hjärtat <3
Och fina Alicia som också har på sig kläder jag har sytt :)
Sötnöt ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0