"Bebismys", overlock, cameo och mässa!

De senaste dagarna så har det faktiskt inte blivit jättemycket gjort. Ylva har varit EXTREMT mammig så hon har i stort sett klamrat sig fast vid mig under hela tiden som hon är vaken... Det är ju mysigt att hon har blivit så gosig men jag blir ju helt slut av det också!
Inte bara mig hon har blivit mer gosig med. Nu kramar hon gärna nallen när hon sover <3
Leo har börjat bli lite nyfiken på henne nu. Han är som vanligt ganska reserverad men nu går han ibland fram till henne ^^
Sydde klart några småbeställningar i går. 
Blev klar med några byxor också :) 
Båda paren är matchande till tvillingtjejer :)
EFTER jag hade sytt det ovan så fick jag hem overlocken! UNDERBAR! Nu måste jag bara orka sy också. Försökte tidigare idag men de byxorna får jag helt ärligt slänga för att jag gjorde så mycket fel...
Tycker det ser himla fint ut ^^
Och cameon får bo vid Roberts dator.
Ylva låg och pratade för fullt i morse innan vi skulle gå iväg till mässan. 
Och det blev dyyrt på mässan MEN jag fick väldigt mycket för pengarna! 
Ylva testade gunghästen för första gången idag och det var ROLIGT!
Och jag testade cameon och trots att det blev lite småmissar så är jag sjukt nöjd med min pellefant ^^
Robert fick ett Mayhem tryck också. Sjukt pillrigt! Det är inget man skriver ut färdigt utan allt runt och inemellan var svart innan!
Och Ylva fick ett glittertryck på sin mössa ^^
 
Har också fått iväg både ansökan om att skydda "Made by Runi" hos bolagsverket och skickat in ansökan om att starta företag ^^ Känns som de senaste 2-3 dagarna har varit en hel vecka! Nu ska jag sova innan Ylva vaknar IGEN! 
 


Kommentarer
Madeleine

Oj så många bollar i luften men är helt och hållet säker på att du fixar allt.
Oliwia har också blivit så mammig mysigt men så jobbig man får ju inget gjort.

2013-09-28 @ 08:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0