Senaste dagarna

De senaste dagarna har jag hunnit göra ganska mycket! Känns så himla skönt att nästan ha hunnit ikapp :D Och vet ni? På lördagen ska vi ha första barnlediga natten på över 10 månader :O Blandade känslor men efter de senaste månaderna så känner jag att jag och Robert behöver "oss tid". Nu är bara frågan, vad gör man när man plötsligt kan göra precis vad man vill?
 
Orkar inte skriva så mycket just nu så det får bli lite snabba bilder ;)
 
Har hunnit sy väldigt mycket vilket käns jättebra!
Provade ett nytt mössmönster till Ylva och jag är riktigt nöjd!
Ett set i storlek 74 blev färdigt :)
Några dregglisar som tillhör en större beställning också :)
Så har vi varit mycket hos grannen den senaste veckan. Det är sååå roligt där uppe eftersom det finns ett helt rum med leksaker ;)
Hittade äntligen söta små rosetter till Ylva ^^
Och jag köpte det första plagget på länge till Ylva! Kunde inte låta bli när jag såg den och Ylva blev sååå söt :D Min lilla ninis <3
Vi var ute och åt med Roberts chef också och Ylva var så snäll och duktig under hela middagen :D
Testade en annan version av mössan, lurvig och mjuk insida :D
Så blev jag klar med ett set i storlek 80 idag :)
Några dregglisar i större storlek som kan användas som scarves med fleece på insidan :)
x-antal mössor som tillhör olika beställningar :)
En mössa med reflextryck :D Fodrad med fleece :)
En mössa sett framifrån och sett från sidan :)
Och en t-shirt i storlek 104 blev färdig idag. Har några saker kvar som jag har påbörjat och jag hoppas på att hinna klart med de ganska snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0