Nu har jag varit sådär kass på att uppdatera...

Ja vad har jag gjort sen senast? Jag har varit på östkusten, jag har varit på namngivningsfika, sytt några beställningar, börjat bli kompis med cameon och busat massor med Ylva! Vad har jag inte gjort? Ja jag har då verkligen inte sovit, jag har glömt bort mina squats (senaste var 130stk innan helgen :O ) jag har inte gjort provet pga extrem sömnbrist och jag hann inte klart med alla beställningar som skulle vara klara innan vi åkte. 
Hinner inte skriva jättemycket nu (som vanligt) så det blir en bildupdate.
Rubberface!
Det är himla roligt med sugrör!
Full i fan?
Såhär glad blir hon när man kommer in i rummet när hon har vaknat :P
Har lärt känna Cameon och testar olika färger och figurer för att kanske bli duktig på det någon gång i framtiden ;)
Hur söta är inte de här??
Neongula ugglor :D
Några tryck till en väninna som också syr ^^
Ännu fler übersöta figurer :D
Och en av mina absoluta favoriter <3 Detta hann jag då med innan vi åkte till östkusten. 
Har är en väldigt suddig bild från namngivningen :P
En av presenterna de fick (+ storebror och lillasyster tröjorna).
Ylva fick träffa sin fadder.
Och det var himla mysigt ^^
Hon fick skor av henne också! Det var himla intressant!
Så blev det lite mostermys också ^^
Och Ylva har blivit betydligt bättre på att sitta!
Blev klar med några beställningar :) Set i strl 104
Och matchande i strl 92.
Ylva har haft lite kusinmys på morgonen ^^
Och myst med killarna på dagen. De har ett enormt tålamod med henne!
Igår var jag på föreläsning i 3 timmar om nyföretagande... Var helt slut i huvudet efter det!
La Ylva vänd mot alla leksaker och vad gör hon? Ålar fram till dammsugaren..
Lekte lite till med cameon idag ^^ Det här trycket fick sitta på rumpan på Ylvas byxor (som visserligen var smutsiga men jag behövde ett plagg).
Ett försök att rädda en body med ett misslyckat tryck under. 
Här passade jag på att testa olika typsnitt för att se vad som går att använda :)
Himla tråkigt att man inte kan lägga upp filmer, här är Ylva efter hon hade ätit ikväll och jag skrämde henne och det var hysteriskt roligt ^^ Hon satt nog och skrattade i 10 min <3
Fick stressfota en onepiece som blev färdig ikväll och ska skickas imorn bitti. Blev inga bra bilder och den är betydligt snyggare och jämnare (ser himla snett och fult ut) i verkligheten!
Så passade jag på att pimpa några gamla slitna bodys också :P
Har jag sagt att jag tycker om min nya leksak?
 
Men nu måste jag kontrollera beställningarna som ska iväg och packa. Har tagit tag i bokföringen också och på fredagen ska jag på privat möte hos skatteverket för att få ordning på det sista. Måste försöka lägga mig snart också. Ylva har väckt mig upp till 6ggr per natt nu de senaste nätterna... TRASIG!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0