Helgen!

Är som sagt mitt i en flytt så det kommer nog vara lite halvdant med inlägg de närmsta dagarna. Har hänt rätt så mycket i helgen :) Fredag kväll njöt vi bara av tystnaden och en nöjd skrutta som låg hos bästaste pappa och sov ^^
Lördag kl. 10.15 hade vi redan hunnit med frukost, kaffe och långpromenad.
När vi kom hem från promenaden ville Ylva ha mat igen och efter det la Robert sig på golvet med henne. Moa ville självklart vara med på ett hörn också ;) 
Några sekunder efter jag tog det här kortet vände hon sig för första gången :D
Elaka som vi var så vände vi tillbaka henne :P
Hann inte packa överdrivet mycket igår men lite blev gjort iaf. Ylva somnade utan problem i går kväll och i morse vaknade hon kl 4 (!!). Lyckades få henne att ligga kvar till 5.20 innan vi till slut gav upp och gick upp. 
Såhär pigg ska man inte vara halv 6 en söndag morgon :P Hon fick testa sackosäcken också ^^
Vi har packat sammanlagt 34 banankartonger och 14 sopsäckar med saker. Och då har vi fortfarande massor kvar.. HUR har vi fått plats med allting i våran 2:a?
 
Blev lite pappamys innan Ylva somnade nu i kväll och nu sitter Robert här i soffan och sover bredvid mig :P
Ska nog väcka Robert så att vi kan lägga oss eftersom Ylva troligen lär vakna tidigt imorn igen.. Innan kl 6 ska man inte vara vaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0