Flytten som bildbomb

Får bli en liten snabbuppdatering mellan lådorna. Flytten tog mycket längre tid än det var tänkt så vi är långt från klara.. Kommer skriva en mer utförlig version när jag har fått internet på datorn.


Sista dagen innan flytten var Ylva överdrivet pigg... sova? nej!


Leo var redo för flytten ;)


Ylva använde Moa som "sparkkudde".


Var på sista föräldragruppen innan vi flyttade. Fick den här av Ludde och hans mamma ^^


Ylva försöker "prata" mer och mer :D


Ylva använder Leo som sparkkudde (tur att djuren tycker att det verkar vara mysigt).


Kom till lägenheten och djuren började utforska.


I det här hörnet i vardagsrummet bodde jag, Ylva och djuren själva 8-14 innan de kom med första flyttlasset.


Efter ett tag somnade Ylva och djuren började känna sig tryggare.


Leo var otroligt nog den som slappnade av först :O


Moa blev bitter över att hon inte fick en egen filt så då snodde hon skötbädden.


Äntligen kom flyttlasset!


Resultatet av första lasset. Saker överallt!


Efter första natten i lägenheten var Moa överlycklig över att kunna sitta ute på balkongen.


Jag var också lycklig ^^ Första kaffet på balkongen i solen :D


Efter mycket om och men kom Robert också :) Lyckliga över att pappa/husse var hemma efter ett dygn utan honom.


Lycklig skrutta efter 7 timmars sammanhängande sömn inatt :D


Första frukosten tillsammans i nya lägenheten ^^


Kommentarer
Mamma

Om Robert låter håret växa liiite bak har de samma frisyr:-)

2013-05-11 @ 13:54:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0