Trött

Igår kom tröttheten ikapp mig.. Har känt av den de senaste dagarna men varje gång jag har blivit såpass trött att jag har kunnat sova så har Ylva varit såpass upprörd eller vaken att det inte har gått. Igår slog det till på kvällen så att Robert var tvungen att ge Ylva flaskan för att jag inte kunde amma. Jag kunde inte hålla mig vaken. Jag känner mig riktigt trasig :/ Robert kom precis hem från jobbet för att han har ont i ryggen så han har erbjudit sig att ha Ylva i vardagsrummet några timmar så att jag kan sova ostört. Hoppas jag vaknar och känner mig mycket piggare. Har massor med saker jag vill göra men som jag inte har haft ork med.Ylva har fortfarande ont 2-4 timmar varje kväll och igår somnade hon på mig efter ca 2 timmar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0