Lång dag

Det har varit en lång dag idag. Robert var iväg och fick (gratis) en tatuering som jag kommer lägga upp bild på så fort han tar av plasten. När han var iväg hade jag de längsta 4 timmarna jag har haft på länge. Ylva hade ont i magen igen och det spelade ingen roll vad jag gjorde. Hon var hungrig också men hon var så trött från att ha haft ont så hon somnade så fort jag försökte ge henne mat. Det ledde till att hon vaknade och var jättehungrig efter 5 min och så somnade hon lika snabbt igen. Så fort jag försökte lägga henne ifrån mig så blev hon jätteledsen :/ Nu har hon äntligen somnat med Robert. De ligger här på soffan helt utslagna båda två. Lyckades dock få en fin bild på henne i morse när hon inte hade ont och sov så gott i sin babysitter. Napp från moster, hemmagjord pyjamas och filten hade Robert när han var liten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0