Läkarbesök

Idag hade vi första läkarbesöket på bvc. Allting såg bra ut och skruttan har gått upp 145g sen i måndags :D Så nu väger hon 3195g. Veckorna med pumpning ger resultat! Känns väldigt skönt :D Nu kanske jag kan börja minska lite på pumpningen så att jag kan skippa det 2-3 ggr/dygn. Skulle vara otroligt skönt!
 
Imorn kommer Ylva få träffa sin morfar för första gången :) Hennes moster och kusin skulle också följa med men när jag pratade med min syster idag så har hon blivit sjuk :/ Ylvas morfar planerade in det här besöket långt innan hon föddes och det kommer bli väldigt roligt att träffas. Har inte träffat honom sedan september, eller om det kanske var oktober. Tidsuppfattningen är som vanligt på topp ;) Förövrigt har det hittills varit en bra dag :) Ylva sov 5 timmar inatt och har sovit 2-3 timmar mellan måltiderna nu på dagen. Däremot så tror jag att hon känner på sig varje gång jag blir hungrig för då blir det hysteriskt "jag vill ha mat NU!!" från hennes sida... Har börjat bli väldigt van vid att hetsäta nu :/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0