Ensamma igen

Idag åkte mormor m.fl. hem så nu är vi ensama igen. Har haft en trevlig helg men jag har ju knappt fått hålla Ylva mer än vid amningen ;) Mormor och moster slogs nästan om vem som skulle få hålla henne. Får inte lägga ut kort på Ylvas moster men jag kan lägga ut lite andra kort som vi har tagit under helgen :) 
Total avlsappning när man sover hos mormor ^^
Underbara unge som väcker oss för att sedan somna om när vi hämtar minifom och sånt. 
Mormor försökte länge "tvinga" fram ett leende ;) Nära men inte än.
Det var hemskt jobbigt att ha hicka..
 
Tommy tog massvis med kort på Ylva och jag ser verkligen fram emot att få de :) Såg ut som det blev några riktigt fina kort :D


Kommentarer
Maja

<3 gofis

2013-02-03 @ 16:53:04
URL: http://Lillpyretsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0