Bitter..

Gårdagen var den längsta dagen jag har haft på väldigt länge. Ylva vaknade kl 5 efter vi hade sovit ca 3,5 timme. Matningen tog lång tid men kl 7 lyckades jag få henne att somna. Somnade om själv och hade förväntat mig 2-3 timmars sömn som det brukar vara men icke. 1 timme så var hon vaken igen. Efter det sov hon inte mer... Jag fick inte sova, inte äta och inte ens gå på toa utan att hon började gråta. Hon skulle bestämt ligga hos mig. För att få sova alls inatt var jag tvungen att sova med Ylva på mig. Hon somnade lite då och då under dagen men det var bara 10-15 min i taget och enbart om hon låg hos någon. 
 
Idag har det varit lite bättre. Hon ligger faktiskt och sover i vagnen just nu och både jag och Robert har fått äta varm mat samtidigt ;) Hon ska snart ha mat igen sen så kommer det intressanta, kommer hon somna i vaggan?
 
Lite bilder från igår och idag:
 
Var ute med Jennifer och Nemo. Moa var överlycklig som fick springa runt och leka :)
Nemo tyckte att Ylva var väldigt intressant men eftersom han inte fick slicka på henne så fick katten duga. 
En av de korta stunderna hon sov på Jennifer. Är helt kär i tyget på pyjamasen ^^
Såhär pigg var Ylva kl 1 igår natt när hon låg på mig och jag ville sova. 
Såhär har hon sovit till och från idag. Klart hon skulle sova på mig. Dög inte att lägga henne någon annanstans. Men när Robert kom hem och hon somnade på honom så kunde han lägga henne i vagnen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0