Trött idag.

Ylva hade en halvdan natt så jag var obehagligt trött i morse. Robert är hemma med inflammerad hålfot och var så snäll att han gick upp med henne. Fick lite sovmorgon men det känns som jag knappt har hunnit med nånting idag. Hoppas på en bättre natt inatt för jag har allt för mycket att göra fredag-lördag. Hann sy två pyjamasar till Ylva iaf :) Första blev lite sådär men andra blev jag riktigt nöjd med :)
 
Detta blev
Första (lite panik för att få klar den innan läggdags)
Ylva verkade nöjd iaf :)
Och nummer två som jag är lite småkär i ^^ 
 
Sova nu! Såå trött...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0