Senaste dagarna

Blev ju bara en snabbuppdatering igår så får skriva en lite längre idag. Senaste veckan har gått bättre än förväntat. Jag har börjat på lchf igen, har fullt upp med beställningar och det har gått bra för Isak nu första veckan i skolan. Han har redan haft sin första kompis på besök hos oss (note to self, städa mer!) och han har åkt skolbussen nu också och träffat kompisar där. 
I måndags på vägen till skolan. Efter skolan fikade jag och Isak på Icacaféet. 
Ylva har, trots sin förkylning, varit rätt så pigg och glad :)
Jag har hunnit sy lite och efter mycket krångel med nålar och allting så tror jag att jag äntligen har fått ordning på allting :)
Har varit en omställning för Ylva också när jag har fått väcka henne några gånger för att gå till skolan och möta Isak. Idag åker han buss båda vägarna för första gången så hoppas det går bra eftersom Ylva blir så himla grinig när hon inte får sova som hon vill..
Ylva har vaknat runt 5-6 i flera veckor men nu när jag måste gå upp 6.30 så har hon sovit till sisådär 8 varje morgon! Kaffe har varit räddningen! Och en underbar man som har tagit henne när hon har vaknat på natten. 
När hon väl vaknar så är hon ju faktiskt väldigt glad och snäll större delen av tiden :)
Och hon var lite extra lycklig när hon fick tag på mina mönster :P
Här gick Isak till skolbussen igår. Skulle följa honom men han tyckte inte att jag behövde väcka Ylva.
Såhär pigg och glad var Ylva när vi gick för att hämta Isak igår :)
Slutresultatet av många timmars problem och svordomar :P Tror jag är rätt så nöjd med slutresultatet :)
Var en seg morgon idag och vi var alla väldigt trötta. 
Ylva var däremot väldigt lycklig över att hitta sin kusin i soffan :P
Nu skäller hon på mig så får sluta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0