Måndag

Idag har vi inte gjort överdrivet mycket. Ylva väckte oss 4 ggr inatt för att hon hade lagt sig på mage och fastnat.. Känns som det blir många låånga nätter framöver :P Vi hälsade på hos grannen och vi fick som vanligt hålla koll för att de snor varandras saker och slåss om det :P Men det är roligt att se hur bra de kommunicerar med varandra :)
Trots att hon har sovit dåligt inatt och knappt sovit eller ätit idag så har Ylva varit väldigt pigg och glad. Den här synen möts vi nästan alltid av när hon vaknar.
Nu blev det en väldigt suddig bild eftersom det var mörkt där inne men man ser ju på ett ungefär iaf ;)
Så var det den vanliga "berätta för pappa vad vi har gjort idag" när han kom hem ^^
 
Jag upptäckte också att mitt mönsterpapper var slut idag när jag skulle ge mig på ett klänningsmönster. Robert fick åka till byggmax och köpa byggplast så jag tror jag klarar mig ett bra tag nu!
2,7m x 25m lär ju räcka ett tag?
Hann med en minibeställning också som ska lämnas på babycaféet imorn :) Första efter "sommarlovet" så det ska bli roligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ylvasmamma.blogg.se

Kommer skriva lite för att jag själv ska ha koll på dagarna och för att inte behöva svara på alla frågor flera ggr. Kommer skriva om allt och ingenting men det kommer nog kretsa mest runt Ylva som föddes nästan 7 veckor för tidigt. Jag kommer lägga ut väldigt mycket bilder eftersom vänner och familj bor långt borta och jag inte vill spamma på fb för de som inte vill se ;) De som vill se nya bilder på henne får möjligheten via bloggen istället så behöver jag inte sitta och skicka massmail flera gånger i veckan.

RSS 2.0